loading...
وب بزرگ بیلیبرز ها
حسین میرزای بازدید : 195 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

(خبری منتشر شد)

به گزارش هالیوود لایف: سلنا گومز دیروز برای ضبط آلبوم جدید خود به استودیو رفت ! آیا آهنگ او درباره ی جاستین بیبر می تونه باشه؟ ما بی صبرانه منتظر انتشار این آلبوم و سینگلی از اون هستیم تا به جوابه سوالمون برسیم.همینطور یه سری فکت ها می گن که تیلور سویفت و سلنا گومز هردو عاشقه اینن که درباره ی پسر ها آهنگ بخونن! سلنا به MTV News گفته:هر چی بیشتر بزرگ میشم بیشتر میفهمم و تجربه می کنم،من ازون دسته آدمایی هستم که دوست دارم همه داستانه زندگیمو بدونن و خوب اینو دوست دارم و لذت بخشه.
پس با این حساب احتمالش خیلی زیاده که تو آلبومه جدیده سلنا درباره ی جاستین هم باشه.


 

 

 

برچسب ها selena gomez ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیلی خوش آمدید به وب ما امید وارم لحظات خوبی رو داشته باشید بزرگترین وب جاستین بیبر و سلنا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وب جاستین بیبر چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 244
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 2,874
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,206
  • بازدید ماه : 3,809
  • بازدید سال : 8,780
  • بازدید کلی : 223,602
  • کدهای اختصاصی
    با کليک بر روي +1 سایت جاستین بیبر و سلنا را محبوب کنید